Saturday, May 14, 2011

Angkara ILmu Hitam Dan Manusia

Salam Pembaca Hati Warkah Akasyah..malam tadi Cik Ainol tido agak lambat sebabnya nak tunggu blogger punya maintanance yang down tu kembali pulih..tapi dalam tunggu punya tunggu tu, akhirnya mata yang memang asli kuyu terus menguyukan lagi mata nya..terus terlelap akhirnya tanpa ku sedari..

ni lah nak cerita sebenarnya..malam td sewaktu Cik Ainol tidur, Cik Ainol bermimpi bertemu dengan Arwah Mak..rindu sangat dengan mak agaknya sebab tu terbawa2 dalam mimpi..mak peluk Cik Ainol tapi dia tak cakap apa- apa pun..mak, anak mak ni rindukan pelukan mak..terima kasih memeluk ku walaupun hanya dalam mimpi :(
dan lagi 1 mungkin sebab Cik Ainol ada tengok 1 cerita Indon kat Tv9 pasal Ilmu Hitam..dulu mak Cik Ainol meninggal pun pasal terkena buatan orang..2 minggu lepas bersalinkan adik, mak terus pergi setelah bertarung dengan jin dan makhluk halus yang di hantar oleh rakan sekerjanya menurut seorang ustaz yang mengubati mak..kadang2 orang tak percaya yang makhluk halus ni wujud..bila dah terkena dengan batang hidung sendiri baru la mula nak percaya..

kenapa mesti ada ilmu hitam?Ya Allah, aku berharap itu adalah kejadian yang terakhir menimpa keluargaku..kejadian itu dah meragut nyawa orang yang paling aku sayangi..manusia2 di luar sana, kenapa perlu anda amalkan ilmu hitam?kenapa anda tidak mengamalkan ajaran Allah yang memang telah terbukti Dia yang wajib kita sembah..hancur luluh hati bila masih ramai lagi yang mengamalkan ilmu hitam..sejak kejadian tu Cik Ainol terus menjadi trauma sehingga sekarang..paling teruk sekali langsung tak boleh tengok cerita2 seram..nak2 sekarang ni, sume produser berlumba2 nak hasilkan cerita seram..Al - Fatihah untuk arwah emak Rubiah Mustaffa..i love u..moge kita berjumpa di sana..

2 comments:

atie said...

sabar ye cik ainol...arwah mak mertua akak pon penah kena ilmu hitam ni...paling sedih, org yg hantar tu,suami die sendiri..sgt sedih bila diingatkan...

♥ norlida ♥ said...

jom join contest ida..hadiah sgt banyak & berbaloi

http://norlida89.blogspot.com/2011/05/contes-i-love-my-mom.html